Algemene voorwaarden

Door uw bestelling in te plaatsen op donkane.nl gaat u automatisch akkoord met deze voorwaarden en gaat u als klant een bindende overeenkomst aan.

1 BESTELLINGEN

1.1 Wanneer de klant items via de donkane.nl bestelt, wordt een koopovereenkomst gesloten.

1.2 Wij doen ons uiterste best om onze webshop zo nauwkeurig mogelijk te actualiseren, toch kan het voorkomen dat de voorraad onjuist is op donkane.nl. Daarom behouden wij ons het recht voor, indien het voorraadniveau onjuist is of in geval van onvoorziene omstandigheden, de bestelde product(en) niet te leveren.

1.3 In het geval dat wij niet kunnen leveren, wordt de klant gecontacteerd en wordt de kans gegeven om de bestelling te annuleren. Bij een geannuleerde bestelling wordt je geld binnen 14 dagen terugbetaald. Wanneer het product beschikbaar is voor een latere levering, wordt er een nieuwe leverdatum aangeboden. Indien dit niet wenselijk is, dan heb je ook de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

1.4 Donkane.nl behoudt zich het recht voor om op elk gewenst moment de prijs van onze producten aan te wijzigen.

1.5 Als er geen betaling wordt voldaan, annuleren wij de bestelling.

1.6 Donkane.nl behoudt zich het recht voor om op elk gewenst moment bestellingen te annuleren.

 

 

2 BETALINGEN

2.1 Wij bieden de volgende betalingssystemen aan:

IDeal & Klarna

2.2 Zodra uw bestelling bij donkane.nl is ingediend en betaald is ontvangt u een e-mail met de bevestiging en details van de bestelling. 2.3 Voor vragen over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen op: info@donkane.nl Het is ons streven binnen 24 uur te antwoorden

2.4 Gebruik je Klarna als betalingsmogelijkheid? Dan zijn er aanvullende voorwaarden van toepassing.

Klarna voert voor Donkane.nl het achteraf betaalproces uit. Dit betekend dat je van Klarna een factuur ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid, welke je kan lezen in dit privacy statement. Bij vragen over bijvoorbeeld je factuur kan je altijd contact opnemen met Klarna. De actuele betalingsvoorwaarden van Klarna lees je hier.

Diensten voor achteraf betalen, zoals Klarna, zijn niet altijd beschikbaar in de keuzemogelijkheden. Mogelijk beslissen we uitgesteld betalen niet aan te bieden op basis van locatie of gebruikersvoorwaarden. Om verder te gaan met je bestelling, kan je altijd een van onze andere betaalmethoden selecteren tijdens het afrekenen.

 

3 VERZENDEN & RETOUREN

3.1 Wij gebruiken DHL als onze verzendpartner. Onze tarieven zijn te vinden op de Verzend- en retourpagina. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een trackingscode om uw bestelling te volgen. Bij verzendingen buiten Nederland en België kan DHL de zending overdragen aan een lokale koerier.

3.2 Klanten met een factuuradres en verzendadres buiten de EU zijn niet verplicht BTW af te dragen. Nadat is bevestigd dat uw factuuradres en verzendadres buiten de EU ligt, wordt de BTW automatisch uitgesloten van bij uw bestelling in de check-out.

3.3 Wij betalen geen eventuele douanekosten of (import)belastingen op uw bestelling voor verzendingen buiten de Europese Unie (EU). Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren gaan of verkeerd worden afgeleverd door de verzendpartij (PostNL, UPS, DPD etc.) vanwege bijvoorbeeld een verkeerde adresinvoer.

 

 

 

4 LEVERINGSSTATUS

4.1 Zodra uw pakket(en) in het sorteercentrum van onze verzendpartner staat, ontvangt u een trackingscode om uw bestelling te volgen.

4.2 Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren pakketten als gevolg van de verkeerde adressen, of eventuele gebreken van onze verzendpartner.

4.3 Wanneer u uw zending in ontvangst neemt, dient u eerst de inhoud te controleren voordat u een handtekening afgeeft bij de postbezorger. Zet enkel uw handtekening als de inhoud van uw geleverde pakket correct is. Donkane.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele gebreken veroorzaakt door de koeriersdienst.

 

5 PRODUCTKWALITEIT EN DEFECTE PRODUCTEN

5.1 Bij Donkane.nl plaatsen we met veel zorg alle foto’s die op de webshop worden getoond. We doen ons uiterste best om het product in zijn ware vorm te tonen. Als het product dat je hebt ontvangen niet overeenkomt met de afbeeldingen of omschrijving in onze webshop dan kan je het product retourneren of contact opnemen met onze klantenservice per e-mail. info@donkane.nl

5.2 Na ontvangst van het product zullen we kijken of we de claim goedkeuren, als dit het geval is, wordt je op de hoogte gesteld. Wij sturen dan een nieuw product (indien voorradig) samen met de vergoeding retourzendingen, of we zullen u terugbetalen voor zowel het product als de retour verzendkosten. Wij zijn

niet verantwoordelijk voor defecten als gevolg van het niet volgen van de wasvoorschriften benoemd in het label van het artikel.

 

6 RETOURBELEID & TERUGBETALINGSBELEID

6.1 Alle verkopen en bijkomende prijzen van de producten zijn definitief, wij doen niet aan prijsvergelijking of prijsaanpassingen. Nadat je de goederen hebt ontvangen, heb je het recht om het pakket te openen en te controleren of alles er is. Je kunt het product alleen retourneren d.m.v. het retourportaal indien het product niet gebruikt is en alle originele verpakkingen, prijskaartjes en hangtags etc. nog intact zijn. Indien je het product wilt retourneren, dan moet dit binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen bij ons binnen zijn. Let op: totdat het product bij ons in ontvangst is genomen, bent u er verantwoordelijk voor. Stuur daarom de retourzending altijd incl. een trackingsnummer. Donkane.nl is niet verantwoordelijk voor retourzendingen.

6.2 Wanneer de retourzending niet voldoet aan onze eisen, behoud Donkane.nl het recht voor om de retourzending of ruil te weigeren. Alle originele verpakkingen die bij het artikel moeten worden geleverd, inclusief accessoires, authenticiteitskaarten, moeten teruggestuurd worden in de originele staat.

Wij accepteren geen kleding wat teruggestuurd word met vertonen van gebruik (lichaamsgeur/deodorant/parfum e.d). Wij sturen deze terug naar de klant en verlenen geen terugbetaling.

6.3 De kosten van de retourzending zijn voor de koper. We raden aan om de retourzending incl. trackingnummer te laten opsturen. Dit komt doordat u verantwoordelijk bent voor het pakket wanneer het verloren gaat of anderszins niet wordt ontvangen.

 

7 RUILEN

Als u uw product wilt ruilen voor een andere maat, kleur of stijl dan moet de klant een nieuwe bestelling plaatsen en huidige bestelling retourneren. Het maximale aantal dagen om uw product te retouren is 14 dagen na ontvangst.

 

8 GEBRUIK VAN ONZE CONTENT

8.1 Alle inhoud op de webshop van Donkane.nl inclusief logo’s, foto’s en video’s behoren tot Donkane.nl of partijen waar we mee werken.

8.2 Als u van onze inhoud op onze website wilt gebruiken, zoals afbeeldingen van de website, de blog of iets anders, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. info@donkane.nl

 

10 BEDRIJFSGEGEVENS

A&W Brand KVK: 74001426 BTW: NL001156866.B65

 

11 FEEDBACK & VRAGEN

Bij vragen of opmerkingen mag de klant contact opnemen via info@donkane.nl